Home » Presserom Tarnów 22.01.2022 – Dagens begivenheter. Oppsummering av gårsdagen – pass på at du ikke gikk glipp av noe viktig i Tarnów

by Gunnar Garfors

Vi har utarbeidet en morgenpresse for deg. Ta en titt på artiklene våre lesere likte å lese i går, 21. januar, i Tarnów. Sjekk at ingenting viktig har sluppet forbi deg. Har du lest artikkelen: «TOPP 10 vakreste restauranter og kafeer i Polen. Disse interiørene er fantastiske! Nedenfor er den vakreste restauranten i verden”?

Liker du rabatter?

📢 Krzysztof Hanke vil gjerne bo på en yacht i Spania

Krzysztof Hanke, den uforglemmelige Bercik fra serien «Holy War», planlegger nok et cruise på havet. Kabaretartisten fortalte om planene sine for den nærmeste fremtiden.

📢 Helligdager? Ski? Zakopane øverst på listen over de mest søkte feriestedene på internett. Øverst: Białka, Krynica, Tylicz og Czarna Góra

Ikke mindre enn fem byer fra Małopolska var blant de ti mest søkte spaene i vårt land av polakker på Internett. Zakopane har bekreftet sin status som «Polens vinterhovedstad» ved å slå Karpacz og Szklarska Poręba, ifølge den siste trendanalysen fra Google og eSky.pl. Elskere av vinterrekreasjon skrev ofte inn søkeord: Białka Tatrzańska, Krynica Zdrój, Czarna Góra og Tylicz. Den italienske delen av Alpene har tiltrukket seg størst interesse blant polske skiløpere, men den tradisjonelle slovakiske Chopok er også ledende.

Les de viktigste nyhetene mer komfortabelt

reklamemateriell for partnere

Presserom 22.01 Tarnów: Andre arrangementer

Nedenfor presenterer vi de andre artiklene som fanget oppmerksomheten til leserne i Tarnów i går. Hva var så viktig at du ikke klarte å ta øynene fra det?

📢 Byen setter opp en skøytebane i vinterferien. Hvorfor så sen?

Limanova. Det arbeides med å utvide ishallen på ul. Bronislaw tsjekkisk. Byen sørger for at attraksjonene kan brukes i vinterferien. En av innbyggerne i Limanowa spør imidlertid hvorfor det skjer så sent?

DU MÅ SE DENNE